Antradienis, 6 gruodžio, 2022
Sveikata

Kai geriate soda prieš miegą, štai kas atsitinka

Mėgautis gėrimu prieš miegą daugeliui žmonių yra paprastas malonumas. Nors kai kurie gėrimai gali pagerinti jūsų miegą, kiti gali sukelti problemų. „Amerikos žurnalas Sveikata“ teigimu, prieš miegą verta apriboti skysčių vartojimą. „Būtų idealu, kad pirminis skysčių suvartojimas būtų per dieną, o vakarienės metu gerti įprastus skysčius“, – sakė medicinos mokslų daktaras Alonas Avidanas, Kalifornijos universiteto Los Andžele (UCLA) neurologijos profesorius ir miego sutrikimų centro direktorius.

Sodos, ypač reikėtų vengti ilgai prieš miegą. Daugelyje sodos rūšių yra kofeino, kuris yra stimuliatorius ir jus pažadina. Sodoje esantis kofeinas ir dažnai esantis cukrus gali nemiegoti naktį, jei išgeriate gėrimą prieš miegą. „Tikriausiai apribočiau soda iki 3–4 valandų prieš miegą be kofeino ir aštuonių valandų, jei joje yra kofeino“, – sakė daktaras Avidanas. Jei prieš miegą trokštate sodos, pabandykite gurkšnoti paprasto gazuoto vandens.

Geriausi dalykai, kuriuos reikia gerti prieš miegą

Nors didžiąją dalį hidratacijos turėtumėte gauti dieną, kai kurie naktiniai gėrimai iš tikrųjų gali padėti jums geriau miegoti. „ Amerikos žurnalas Sveikata“ teigimu, vyšnių sultys yra geras dalykas, kurį galima gurkšnoti prieš miegą. Vyšniose yra triptofano, aminorūgšties, kuri yra melatonino, hormono, atsakingo už mieguistumą, pirmtakas. Ramunėlių arbata yra dar vienas puikus pasirinkimas, kuris gali padėti jaustis labiau atsipalaidavęs prieš einant miegoti. Valerijono arbata ir pipirmėčių arbata yra du kiti pasirinkimai, kuriuos galite apsvarstyti.

Vienas iš geriausių dalykų, kuriuos reikia gerti prieš miegą, yra paprastas vanduo. Gerkite mažais gurkšneliais prieš ruošdamiesi miegoti, kad nepabustumėte vidury nakties nuo pilnos šlapimo pūslės. Paprastas vanduo padės išlaikyti hidrataciją ir išvengti dehidratacijos jausmo, kai atsibundate ryte. Daugumai žmonių gali būti naudinga gerti daugiau vandens, todėl kelis gurkšnius prieš miegą gausite daug naudos.

Palikti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *